جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با خانواده‌های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل و جمعی از تشکل‌های ایثارگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با پدر شهید معظم «میر اصغر شیخ کلاهی» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در راستای تکریم ایثارگران و به مناسبت هفته دفاع مقدس، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ولی‌نژاد معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان و جمعی از تشکل‌های ایثارگری روز دوشنبه دوم مهرماه با پدر شهید معظم «میر اصغر شیخ کلاهی» در روستای تپراقلو دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این دیدار گفت: جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس، به منزلۀ قطعه‌ای از بهشت الهی بود زیرا رزمندگان اسلام در اثر انفاس قدسی امام خمینی (ره)، با فداکاری و ایثارگری و با نهایت اخلاص و ایمان در جبهه‌ها حضور یافتند و با گذشتن از جان خویش، برای رسیدن به مرتبه والای شهادت از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: والدین شهدا امانت شهدا هستند و ما باید در نهایت تکریم و احترام با این عزیزان رفتار کنیم تا شاید مورد عنایت شهدای عزیز قرار بگیریم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خاطرات ارزشمند والدین شهدا ارزش تاریخی و معنوی فراوانی دارد و باید در این زمینه به سرعت وارد عمل شویم و این میراث ارزشمند را ثبت و ضبط کنیم.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دعای خیر والدین شهدا پشتوانه محکمی برای مسئولان نظام اسلامی است تا با انگیزه مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شهیدپرور ایران اسلامی لحظه‌ای فرگذار نکنند و آرمان‌ها و آموزه‌های شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، در این دیدار جمعی از همکاران شاغل و بازنشسته بنیاد استان اردبیل و تشکل‌های ایثارگری حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha