جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام عدالتی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب استان قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

حجت الاسلام عدالتنی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل و تکریم نمایند.

وی ادامه داد : حضور حماسی ملت وفادار ایران در این دفاع نشان از اوج وحدت حول محور ولایت فقیه، رهبری و امامت امت بود به دفاعی جانانه در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن و نماد عظیم غرور و افتخار ملی بدل شد.

وی اظهار کرد: سلام و درود خداوند بر امام راحل، شهدا، ایثارگران و شهیدان گرانقدر راه حق که با ایثار و از خودگذشتگی، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را با هشت‌سال دفاع جانانه در جنگی نابرابر که توسط استکبار جهانی و با هدف نابودی نهال نورس انقلاب طراحی شده بود، به گنجینه‌ای ارزشمند، هویت‌ساز و هدایت‌بخش مبدل ساختند و بر جبین تاریخ ثبت کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین عنوان کرد: اما امام خمینی (ره) با دست خالی و با پشتوانه معنوی بسیار قوی و با تکیه بر خداوند و تقویت بعد معنوی واژه مقاومت را در انقلاب اسلامی ایران و دنیا دیکته کرد.

وی ادامه داد:دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و ... بوده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha