جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ افتتاح طرح ملی لاله‌های روشن در استان بوشهر

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: وصیت نامه‌های شهدا برای ما بصیرت افزایی می‌کند و قطب نمایی که تاریکی‌ها را روشن و ما را به اهداف تا رسیدن خورشید عظمای ولایت در گام دوم انقلاب هدایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه عصر امروز در آئین افتتاحیه طرح ملی «لاله های روشن» در استان بوشهر و یادواره شهدا در دبیرستان نمونه دولتی شهدای فتح المبین گناوه با اشاره به نقش دانش آموزان در دفاع مقدس، اظهار داشت: بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب شده است.

وی با تاکید بر الگوگیری دانش آموزان از شهدای دانش آموز، افزود: امروز دانش آموزان ما برای تربیت در تراز انقلاب اسلامی نیاز به تاسی از راه شهدا دارند.

حجت الاسلام رکنی حسینی تاکید کرد: در عصر هوش مصنوعی دانش آموزان باید درست شناسایی کردن، سخن گفتن، اندیشیدن و هدف را نشانه گرفتن بر اساس فرمایش رهبری در نظر داشته باشند.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی کشور نیازمند تاسی از شهدای والامقام است، خاطرنشان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است.

امام جمعه گناوه ابراز کرد: وصیت نامه‌های شهدا برای ما بصیرت افزایی می‌کند و قطب نمایی که تاریکی‌ها را روشن و ما را به اهداف تا رسیدن خورشید عظمای ولایت در گام دوم انقلاب هدایت می‌کند.

وی در پایان خواستار قرائت وصیت نامه شهدا در صبحگاه مدارس برای آشنایی دانش آموزان با شهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha