جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ یادواره خانگی شهید منا در بردستان

حوزه/ امام جمعه دیر با اشاره به شهادت مظلومانه شهدای منا در سال ۹۴، گفت: نباید بگذاریم شهدای منا فراموش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیر شامگاه سه شنبه در یادواره خانگی شهید حاج خلیل فرخ از شهدای حادثه منا در سال ۹۴، اظهار داشت: فاجعه منا تلخ و جانگداز بود و همه را در شوک فرو برد.

وی با بیان اینکه ما بر سفره شهدا نشسته‌ایم و وامدار آنها هستیم، افزود: مسئولیت سنگینی بعهده ماست و باید یاد شهدا را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت مظلومانه شهدای منا در سال ۹۴، ادامه داد: نباید بگذاریم شهدای منا این عزیزانی که در حال عبادت خدا و دفاع از ارزش ها جانشان از دست دادند، فراموش شوند.

وی عنوان کرد: شهدای منا مظلومانه و با زبان تشنه در حال عبادت خدا و با لباس احرام به شهادت رسیدند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه شهادت تنها منحصر به میدان جنگ نیست، خاطرنشان کرد: این بزرگواران هم که در فاجعه منا جانشان را از دست دادند به‌عنوان شهید از آنها یاد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت زیر نظر مستشاران نظامی آمریکا بودیم، گفت: برخی می خواهند رژیم طاغوت را تطهیر کنند یا جای شهید و جلاد عوض کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و اخیرا در لبنان، یادآور شد: این رژیم کودک کش از هر وسیله ای برای خون ریختن و جنایت استفاده می کند و اخیرا از دستگاه‌های ارتباطی برای کشتار مردم لبنان استفاده کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha