جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/یادواره شهدای آبروی محله شهید «علیجان غریبی» در میلاجرد

حوزه/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: حضور در یادواره‌های شهدا علاوه بر این که سبب صفای روحی و باطنی می‌شود، سبب شناخت جایگاه والای شهید و شهادت می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در یادواره شهدای آبروی محله شهید «علیجان غریبی» در میلاجرد با اشاره به برکات حضور در مراسم شهدا گفت: یادواره شهدا برکات اعجاب انگیزی دارد که سه تای آن‌ها از بقیه برکات متمایز است.

وی افزود: حضور در یادواره‌های شهدا علاوه بر این که سبب صفای روحی و باطنی می‌شود، سبب شناخت جایگاه والای شهید و شهادت می‌گردد.

سرهنگ حیدری در ادامه بیان کرد: یاد شهدا سه برکت دارد که اولین آن «حسرت» است. باید حسرت خورد به اینکه روزی شهدا با ما بودند و در کنار ما زندگی می‌کردند و حال به مقامی رسیده‌اند که اقشار مختلف از جمله بزرگان دین هم با احترام به آنان سلام می‌دهند.

وی«غصه» را دومین برکت یاد کردن از شهدا دانست و اظهار داشت: باید غصه بخوریم که بعضی‌ از افراد حرمت شهدا را رعایت نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خاطر نشان ساخت: سومین برکت اتمام حجت است؛ شهدا برای تمام قشرها اتمام حجت هستند. دیگر در روز قیامت کسی بهانه‌ای ندارد که من بنا یا شهردار بودم، ورزشکار یا مهندس بودم. هر شهیدی در هر قشری باید برای دیگران الگو باشد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت :برخی از مسئولان هدف شهید که نماندن دستورات ولایت روی زمین بود را دنبال نمی‌کنند، اینها غصه دارد. شهدا ولایتمدار و خالص بودند، آن‌ها در هر موقعیت و مقامی که داشتند خالصانه عمل می‌کردند و برای رضایت خداوند قدم بر می‌داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha