جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ساوه

حوزه/ طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه در بیانیه ای جنایات و کشتار اسرائیل غاصب را محکوم کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، در ادامه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین ، لبنان، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی، اساتید و طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)ساوه ضمن تجمع با صدور بیانیه‌ای اقدام تجاوزکارانه رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان در لبنان و فلسطین را بشدت محکوم کردند و از آزادی‌خواهان جهان و کشورهای مسلمان خواستند که سکوت و مصلحت سنجی ‌های خلاف رضایت حق تعالی را کنار بگذارید.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ (الشوری-39)

و آنها که هر گاه ستمی به آنها رسد (تسلیم ظلم نمی‏شوند) و یاری می‏طلبند.

پیش چشم همه جهانیان، جنایات نابخشودنی و غیرانسانی رژیم منحوس و غاصب اسرائیل، آشکار و رسانه‌های جهان این نسل‌کشی و کودک کشی بی حد و مرز صهیونیسم شیطان‌صفت، را نمایان ساخته‌اند. اکنون حملات بی‌رحمانه به مردم لبنان، اوج این دشمن غاصب علیه ملت مظلوم را اشکار ساخته است.

حمایت استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار، با انواع تجهیزات و پشتیبانی‌های نظامی و مالی، از دشمن غاصب، نشان می‌دهد این مبارزه یک جنگ جهانی علیه اسلام است؛ لذا طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ضمن محکوم ساختن اقدامات جنگ‌طلبانه اسرائیل و حامیانش، خواهان برخورد سازمان‌های مدافع حقوق بشر و تمام کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی و محاکمه بزرگ هستند. این جنایت جنگی، نباید بی‌پاسخ بماند و ندای یاری مبارزان شریف تا آزادی قدس شریف و حذف این جُرثومه فساد به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha