جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در حمایت از مردم لبنان

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: وجود طلاب به اسلام و انقلاب قدرت می دهد و در جنگ سخت و نظامی طلاب پیشاپیش مردم حرکت کردند و در جنگ نرم و فرهنگی که دین و فرهنگ اسلام را دشمن هدف قرار داده است این طلاب و روحانیت هستند که در برابر توطئه های دشمن مقاومت می کنند و آن حملات را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در تجمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ جنگ های مختلفی بعد از فتح مکه مسلمان داشته اند که در برخی پیروز شدند و در برخی نیز شکست خوردند اما هرگز پا پس نکشیدند و رشادت های سربازهای اسلام بود که موجب پایداری علم اسلام شد.

وی ادامه داد: با ارزش ترین کار حضور در حوزه علمیه و سربازی امام زمان (عج) و طلبه در بدو ورود به حوزه علمیه با خود و خدای خود عهد می بندد که سرباز صادقی برای حضرت باشد و در جهت برافراشته نگه داشتن علم اسلام تلاش کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: وجود طلاب به اسلام و انقلاب قدرت می دهد و در جنگ سخت و نظامی طلاب پیشاپیش مردم حرکت کردند و در جنگ نرم و فرهنگی که دین و فرهنگ اسلام را دشمن هدف قرار داده است این طلاب و روحانیت هستند که در برابر توطئه های دشمن مقاومت می کنند و ان حملات را خنثی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاوم قوی تر از گذشته است و قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است و امت و مردمی که به خدا اتکا کرده اند شکست نخواهند داشت.

حجت الاسلام رضوی گفت: در جنگی که رژیم بعث به نمایندگی از استعمار و استکبار جهانی علیه ملت ایران شروع کرد، چون ایران اسلامی متکی به الله بود با دستان خالی به پیروزی رسید و دنیا را حیرت نگه داشت و امروز دشمنان اسلام از دو جبهه شیعه هراسی و حمله به کودکان و زنان می خواهند اسلام را تضعیف کنند وما باید از این اسلام دفاع کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha