جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سبزیان

حوزه / سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: آرامش امروز کشور مدیون و مرهون رشادت‌های دلاورمردان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز در نشست روایت‌گری دفاع مقدس با عنوان «با این ستارها»، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون خون مطهر شهدا و دلاورمردی‌های ایثارگران است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای معرفی و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: هفته دفاع مقدس دورانی برای معرفی نماد ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، ستم و استکبار است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، گفت: هفته دفاع مقدس روایت‌گر و در بردارنده رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که تا آخرین قطره خون خود برای حفظ کیان و خاک کشور عزیزمان ایران و آرامش و امنیت آن جنگیدند.

حجت الاسلام سبزیان، با بیان اینکه نسل جوان جامعه با مطالعه کتاب‌ها و روایتگری با قهرمانان و دلاورمردان این مرزوبوم آشنا می‌شوند، اظهار کرد: امروزه ما در جنگ روایت‌ها هستیم و از هر ماجرا روایت‌های مختلفی در دسترس افراد بوده که یکی از مشکلات اصلی، عدم راستی آزمایی توسط خواننده است که معمولاً روایت اول در ذهن وی نقش می‌بندد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: با وجود اینکه آثار خوبی از دفاع مقدس منتشر شده، اما اعتقاد دارم در این زمینه همچنان سال‌های سال می‌توان نوشت و روایت کرد تا آیندگان اسطوره‌های واقعی خود را بیشتر بشناسند.

حجت الاسلام سبزیان، به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت و استکبار ستیزی در جامعه از راهکارهای موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از شهیدان مرحمت بالازاده و محمدعلی پورعلی پرداخت.

در پایان برخی از فرماندهان لرستانی دوران مقدس به روایتگری روزهای حماسه برای حاضران پرداخته و در پایان از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha