جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دانشگاه

حوزه/ مراسم افتتاحیه اندیشکده دین و سلامت با حضور حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده، مسئول نهاد رهبری در استان اصفهان، جمعی از روحانیون و مسئولین دانشگاه در مورخ چهارم مهر سال 1403در سالن قریب دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، کورش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، از حضور اساتید و فرهیختگان حاضر در جلسه تشکر کرد و گفت: رسالت دانشگاه آموختن طریق اندیشه‌ورزی به کسانی است که تازه وارد این عرصه شده‌اند.

ساکی همچنین ابراز امیدواری کرد که با لطف و عنایت حضرت ولی عصر (عج)، شاهد فصل جدیدی از نقش‌آفرینی اساتید دانشگاه در زمینه‌های علمی کشور باشیم.

در ادامه، رسولی منش، معاون آموزشی دانشگاه، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه اندیشکده دین و سلامت بتواند راهگشای مسائل پیش روی علم پزشکی باشد، به اهمیت آشنایی پزشکان کشور با طب ایرانی اسلامی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام شاه فضل، رئیس جدید اندیشکده، نیز ضمن تشکر از دفتر نهاد رهبری به خاطر اعتماد به وی، به قرائت بخش‌هایی از اساسنامه اندیشکده پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند آموزه‌های دینی را در سبک زندگی مردم گسترش دهد.

حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری کشور، نیز به صورت مجازی از طریق اسکای روم به حاضرین سخنرانی کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت نخبگی دانشگاه‌ها در موضوعات مختلف کشور تأکید کرد و افزود که اندیشکده‌ها می‌توانند به عنوان ابزارهای مؤثر در تصمیم‌گیری‌های دولت‌ها عمل کنند. رستمی همچنین به مشکلات موجود در زمینه اندیشکده‌ها، از جمله کمبود بودجه پژوهش، اشاره و بر ضرورت به‌روز شدن این مراکز تأکید نمود.

حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده، مسئول نهاد رهبری در استان اصفهان، نیز در این مراسم سخنانی ایراد کرد و از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به خاطر تلاش برای تاسیس اندیشکده تشکر نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که سایر دانشگاه‌ها نیز با الگوبرداری از این اقدام، گام‌های مؤثری در جهت پیشرفت علمی و پژوهشی بردارند.

انتهای پیام./

اندیشکده دین و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

اندیشکده دین و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha