جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه  در محکومیت حمله رژیم صهیونستی به لبنان

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: در طول تاریخ حق با باطل و حکومت الله با حکومت طاغوت در جنگ و نزاع بوده و این مبارزه امروز نیز ادامه دارد، امام خمینی(ره) وقتی علم مبارزه را بلند کردند در واقع مبارزه‌اش با طاغوت و استکبار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در تجمع طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: ما طلاب قطعاً باید تبیین را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم تا احساسات مرده جامعه را زنده و نگذاریم حس غضب و نفرت مردم نسبت به رژیم صهیونیستی کم شود.

وی ادامه داد: اگر مسلمین نسبت به هشدارهایی که قرآن کریم داده و در روایات فراوان نیز بیان شده دقت می‌کردند امروز وضعیت فلسطین و لبنان این گونه نبود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف ما دشمن شناسی صحیح است، یادآور شد: قرآن کریم یهود را بی خرد ترین امت تاریخ معرفی می‌کند و بیش از سی صفت بد یهود را خدای متعال در قرآن بیان کرده، تا جایی که یهود در سابقه خود قتل عام ۷۱ پیامبر در یک روز را دارد و لذا امروز نیز رژیم صهیونیستی همان مسیری را که در تعارض ولایت الهی است، ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: یهود خود را برترین امت تاریخ می‌داند و بر این اساس قتل و غارت همه ملت‌ها را برای رسیدن به هدف خود مجاز می‌داند، این غده سرطانی و این شر مطلق که امروزه به عنوان اسرائیل می‌شناسیم باید از بین برود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ حق با باطل و حکومت الله با حکومت طاغوت در جنگ و نزاع بوده و این مبارزه امروز نیز ادامه دارد، امام خمینی(ره) وقتی علم مبارزه را بلند کردند در واقع مبارزه‌اش با طاغوت و استکبار بود.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز نمادی از جلوه ولایت الله است و رژیم صهیونیستی نمادی از ولایت شیطان است.

وی با اشاره به جنگ‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول چند دهه تاریخ خود راه انداخته، گفت: ما با اسرائیل وارد جنگ رو در رو می‌شویم، حال این جنگ ممکن است فردا باشد یا ده سال دیگر، بالاخره این جنگ رو در رو جهت از بین بردن این شیطان صفت‌ها رقم خواهد خورد و حس غضب و نفرت نسبت به این رژیم کودک کش عین عبادت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی سخن زیبایی دارد مبنی بر اینکه، برخی‌ها در وجودشان قوه غضبیه وجود ندارد و چنین انسان‌هایی افراد بی رگی هستند، پس امروز وظیفه حوزه علمیه تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت بی‌شرمانه غرب از آن می‌باشد.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) سرلوحه زندگی ما مسلمین هستند، ما سر می‌دهیم اما در برابر طاغوت سرخم نمی‌کنیم و ان‌شاءالله ما نیز آنگونه که ابوذر ومالک بودند برای امام زمان(عج) خود باشیم و در رکاب مهدی فاطمه شهد شهادت را بنوشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha