جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سپهوند

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت: دفاع مقدس برگرفته از آموزه های دین مقدس اسلام است و رزمندگان و شهدا در این دوران به آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبری مانایی بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ علی سپهوند، امام‌ جمعه کوهدشت، امروز در همایش استانی یاران وقف در حرم امامزاده محمد(ع) درب گنبد کوهدشت با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و پرفروغ برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: این هفته فرصتی مغتنم برای معرفی رشادت ها و غیورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی بیان داشت: اهداف دفاع مقدس برگرفته از اهداف و آموزه های دین مقدس اسلام است و رزمندگان و شهدای عزیز در این دوران به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبری (مدظله العالی) مانایی بخشیدند.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته بازخوانی رشادت‌ رزمندگان و شهدای گرانقدری است که برگ زرینی در افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به تحولات محور مقاومت خاطر نشان کرد: امروز نیز همچنان دفاع مقدس ادامه دارد و رزمندگان اسلام در محور مقاومت لبنان، از مظلومان عالم دفاع می‌کنند.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس باید به معرفی شاخصه‌های فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های همه اقشار بسیج افزود: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که ظلم در جهان وجود دارد و استکبار جهانی قصد دارد منابع کشورهای مظلوم را تصرف کند، وظیفه خود می‌داند که از ملت های مظلوم و ستمدیده دفاع کند و با ظلم و ستم مبارزه کند.

حجت الاسلام سپهوند در پایان بر اشاعه و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: واقفان خیراندیش تلاش کنند تا با نیازسنجی های جامعه وقف های جدید و متناسب با نیاز جامعه را ثبت کنند تا جامعه از برکات بیش از پیش وقف بهره مند شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha