جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
زوال اسرائيل

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: نفرت جهانی نسبت به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی به خصوص در روزها و هفته های اخیر به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام احسان الله محمدی، طی سخنانی در اجتماع حوزویان استان گیلان، در محکومیت جنایات اخیر اسرائیل غاصب در جنوب لبنان ابراز داشت: این روزها نه تنها برای جامعه اسلامی بلکه برای همه بشریت روزهای سختی است چرا که جهان با تاسف شاهد ظلم، جنایت، دشمنی، بی عدالتی و تبعیض در همه ابعاد و صحنه‌هاست.

وی با اشاره به این که نفرت جهانی نسبت به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی به خصوص در روزها و هفته های اخیر به بالاترین حد خود رسیده است، افزود: تمام وجدان‌های بیدار در جهان اقدامات وحشیانه اسراییل و نسل کشی اش را محکوم می‌کند و ملت مسلمان ایران هم اقدامات جنایتکارانه این رژیم منحوس را محکوم و از کودکان و زنان مظلوم و ستمدیده لبنان و فلسطین حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر در لبنان به دلیل نفوذ و خیانت رخ داده و اگر مسئله نفوذ و خیانت در بین جامعه مسلمانان از بین رود، دشمن هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان پیروز شود.

گفتنی است در این تجمع، طلاب و روحانیون ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه اسراییل در لبنان، اعلام کردند از مقاومت مردم لبنان و فلسطین حمایت کرده و تصریح نمودند: تنها راه پیروزی در مقابل این رژیم جنایتکار و جعلی، همان مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha