جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تجدید میثاق جامعه روحانیت ایلام با شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس

حوزه/عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر اهمیت خودباوری و خداباوری در پیروزی‌های ملت ایران تأکید کرد و گفت: "دفاع مقدس نه تنها یک جنگ، بلکه یک موج عظیم از ایمان و اراده بود که تا به امروز ادامه دارد."

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت یاد شهدای گرانقدر، گفت: ما در محضر شهدا هستیم و افکار و گفتارهای ما تحت نظارت آن‌ها قرار دارد. دفاع مقدس ما به دلیل اراده و ایمان ملت ایران مقدس شد و این موجی است که از آن زمان تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، در حالی که ما به شدت مظلوم بودیم، شهدای عزیز ما با ایمان و خداباوری به شهادت رسیدند و ما با سربلندی از این دفاع مقدس بیرون آمدیم. این خودباوری و خداباوری بود که ما را به اوج رساند و به ملت‌های اسلامی الهام بخشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تأکید بر لزوم تزریق روحیه خداباوری به جامعه، گفت: امروز جامعه ما با خلأ خداباوری مواجه است و ما باید در مساجد و مجالس، این روحیه را تقویت کنیم. شهدای ما به مقام خداباوری رسیدند و این درس را به ما آموختند که با تکیه بر خدا، می‌توانیم در تمامی ابعاد زندگی پیروز شویم.

وی در پایان، از جوانان خواست تا با ایمان و خداباوری، در مسیر زندگی خود پیش بروند و گفت: امیدوارم که خداوند به ما توفیق دهد تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم و خود را به عنوان خدمتگزاران واقعی امام و شهدای عزیز قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha