جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علی خطیب زاده

حوزه/ در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بیرجندی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، علی خطیب زاده، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیرجند در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در بیرجند گفت: این اقدام خیرخواهانه با همکاری این نهاد، ستاد اجرایی حضرت فرمان امام (ره)، مراکز نیکوکاری و خیران برگزار شد.

خطیب‌زاده افزود: در قالب این رزمایش با همت و تلاش بی‌وقفه خیران نیک‌اندیش استان هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان در مجموع تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند بیرجندی قرار خواهدگرفت.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر، گامی کوچک، اما مؤثر برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد انگیزه اینکه ادامه تحصیل است.

وی با اشاره به وجود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان افزود: هدف‌گذاری این نهاد بر تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی برای همه دانش‌آموزان تحت حمایت است.

خطیب زاده با دعوت از تمامی خیران و نیکوکاران برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، افزود: امیدواریم با همدلی و مشارکت همه اقشار جامعه، بتوانیم آینده‌ای روشن برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha