جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بسبج سازندگی

حوزه/مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان مرکزی در مقاطع مختلف تحصیلی توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان مرکزی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در مقاطع مختلف تحصیلی توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شد.

وی اظهار داشت:با همت و تلاش بی‌وقفه خیرین نیک‌اندیش استان در راستای پویشِ «برای آینده سازان»، ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان و در مجموع تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

سرهنگ فرامرزی بیان کرد:بسیج سازندگی استان مرکزی همواره خود را موظف می‌داند تا در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تلاش کند. توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر، گامی کوچک اما مؤثر در جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از همکاری صمیمانه خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: این اقدام نشان‌دهنده روحیه نوع‌دوستی و همدلی مردم و مسئولین استان است و امیدواریم با تداوم چنین اقداماتی، بتوانیم گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha