شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است که نباید از آن غافل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با مدیر کل اجرایی زکات کشور وجمعی از مسئولین کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گفت: حوزه علمیه و کمیته امداد در بحث‌های فرهنگی اهداف مشترک بسیاری با هم دارند که باید در این عرصه تلاشهای بیشتری داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: باعث افتخار ماست که حوزه و حوزویان با همدیگر همکاری داشته باشند مخصوصاً اگر روحانیت با جامعه مخصوصاً مستضعفین ارتباط داشته باشد که همین مستضعفین در دفاع از دین همیشه بر آمدند مانند دفاع مقدس که همین قشر در این دوره حساس به یاری دین و انقلاب آمدند و در برابر ظلم ایستادند و بیشترین طبقه ایثارگران و شهدا از این قشر هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم که به برکت خون شهدای دفاع مقدس و الان شهدای مظلوم غزه و لبنان که صهیونیست جنایت را به اوج خود رسانده کارها مضاعف پیش برود و مجموعه‌های حوزویان همیشه در جامعه مؤثر باشند و بدرخشند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: ظرفیت حوزه علمیه استان قزوین در بحث‌های تبلیغی بسیار خوب است و باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ احسان و انفاق وهمچنین زکات به خوبی استفاده گردد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: خدمت رسانی ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لبان محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است که نباید از آن غافل شد.

وی ادامه داد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده‌های محروم باشد، خدای متعال آن را دوست می‌دارد و به این کار شایسته اجر و پاداش می‌دهد.

خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است

انتهای پیام /

خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha