جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با حضور مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان گ با هدف آشنایی بیشتر معاونین با پست سازمانی خود در بخش های مختلف برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اجلاسیه یک روزه مدیران و معاونین مدارس علمیه حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در سالن شهید آیت الله رئیسی مدرسه علمیه معصومیه تخصصی سطح سه بوشهر برگزار گردید.

خانم اکبری مسئول ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مدارس علمیه استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس استان بوشهر، برقراری تعامل و انسجام بین مدارس و مدیریت استان و هم افزایی جهت رسیدن به نقطه مطلوب است.

مسئول ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: دوره هایی که در سنوات گذشته برگزار شد تاثیر به سزایی در کیفیت بخشی سطح مدارس علمیه خواهران در استان داشت و برگزاری این دوره می تواند سطح کارایی و توانمندی های مدارس را بالا ببرد.

خانم اکبری با اشاره به تشکیل هیئت امنا مدارس اظهار داشت: تشکیل هیئت امنای مدارس علمیه خواهران استان بوشهر کمک بسیار خوبی در پیشرفت فیزیکی و سازمانی مدارس داشته است و مدیران نیز در تشکیل این اجلاسیه و شکل دهی بهتر به جلسات کمک شایانی داشته اند.

وی عنوان داشت: مدارک تمامی اعضای هیئت امنا مدارس علمیه خواهران استان به قم ارسال شده و مورد تائید واقع شده است.

مسئول ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: مدیران مدارس می بایست برنامه های خود را در سامانه مبنا ثبت نمایند و کلیه تخصیص های مدارس از سال آینده بر اساس گزارشات ثبت شده و برنامه های تعریف شده در سامانه مبنا می باشد.

اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد+عکس

اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد+عکس

اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد+عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha