جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
1

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری در نخستین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های سه ماه گذشته مجلس خبرگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دبیرخانه این مجلس در نخستین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان که صبح پنجشنبه ۵ مهر در تهران برگزار شد به استناد تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین نامه داخلی این مجلس، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های سه ماه گذشته مجلس خبرگان رهبری را تشریح نمود.

وی با برشمردن تعداد جلسات کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره ششم این مجلس گفت: از خرداد ماه سال جاری که دوره جدید خبرگان آغاز بکار کرد علی رغم حادثه تلخ سقوط بالگرد رییس جمهور فقید و محبوب کشورمان مرحوم آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان و ضرورت برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و لزوم فعالیت اعضای مجلس خبرگان برای ایجاد شور انتخاباتی در استان‌ها تلاش شد طبق آیین‌نامه برای تشکیل به موقع جلسات کمیسیون‌ها برنامه ریزی شود و بحمدالله نشست‌های کمیسیونها حسب موضوعات مصوب برگزار گردید.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه از تشکیل جلسه هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری و انتخاب رؤسای کارگروه‌های ششگانه آن خبر داد و افزود: در آینده نزدیک با تعیین اعضای کارگروه‌ها دستور کار این کارگروه‌ها پی گرفته خواهد شد.

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل بین کمیسیونها و دعوت از مسئولان اهداف پیش بینی شده محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha