جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بیانیه مدیر حوزه علمیه استان زنجان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان زنجان در بیانیه‌ای ضمن حمایت از ملت مظلوم لبنان و جبهه مقاومت، خواستار برخورد جدی با جنایات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در حمایت از ملت مظلوم لبنان و جبهه مقاومت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۚ أَنَّیٰ یُؤْفَکُونَ» سورة التوبه | آیة ٣٠

حملات جنون آمیز و ددمنشانه رژیم تروریستی و منحوس صهیونیستی در لبنان قهرمان و نسل کشی و ویرانگری در غزه مظلوم و مقتدر، موجب خشم و انزجار مسلمانان و آزادگان جهان گردیده است.

این همه رذالت و خونریزی و ویرانگری از ناحیه رژیم سفاک صهیونیستی که با هیچ یک از موازین و اصول انسانی و دینی سازگاری ندارد، راهی جز جهاد و مقابله و مقاومت تا نابودی کامل این غده سرطانی و جرثومه فساد باقی نمی‌گذارد.

حوزه علمیه زنجان ضمن ابراز همدردی در شهادت جمعی از اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه لبنان و فرماندهان پر افتخار و رزمندگان حزب الله با لبیک‌گویی به ندای حکیمانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید قم و نجف در دفاع از مردم و مقاومت لبنان و فلسطین و اعلام حمایت کامل و همه جانبه خود از جبهه مقاومت، از دولت‌های اسلامی، علمای اسلام مسئولان وزارت خارجه و فرماندهان نظامی می‌خواهیم تا انتقام کامل این خون‌های به ناحق حق ریخته و نابودی رژیم غاصب اسرائیل ازپا ننشسته و امیدوار به این وعده الهی باشند که فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغَٰلِبُونَ.

در پایان متضرعانه از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم که توطئه ستمگران و متجاوزان را به خودشان برگردانده و مجروحان و مصدومان این حوادث خونین را شفای عاجل عنایت فرموده و شر استکبارجهانی و صهیونیزم بین الملل را از جامعه بشری کوتاه نماید.

علی سپهری

مدیر حوزه علمیه استان زنجان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha