جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دفاع مقدس

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان،گفت: برای تقویت همبستگی اجتماعی و ملی می توان از تجربیات دفاع مقدس بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکرم غیب الهی امروز در سخنانی نقش زنان در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و بیان کرد: حضور همه جانبه بانوان نه تنها به تقویت جبهه‌ها کمک کرد، بلکه تأثیر عمیقی بر تغییرات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران داشت.

وی نقش مهم رسانه ها در پوشش دفاع مقدس و تأثیرات آن‌ بر افکار عمومی را اینگونه بیان کرد: رسانه‌ها با روایت‌های خود تأثیر عمیقی بر افکار عمومی و هویت ملی داشتند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، افزود: درس‌هایی که می‌توان از جنگ‌ها و بحران‌ها آموخت می‌توانند در زندگی روزمره و مواجهه با چالش‌ها مفید باشند.

غیب الهی اظهار کرد: برای تقویت همبستگی اجتماعی و ملی می توان از تجربیات دفاع مقدس بهره برد.

وی با اشاره بر اهمیت آموزش موضوع دفاع مقدس در مدارس،گفت: آموزش موضوع دفاع مقدس می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با تاریخ کشور، ارزش‌های ایثار و فداکاری آشنا شوند و احساس هویت ملی و همبستگی اجتماعی را تقویت کنند و یادگیری از تجربیات گذشته می‌تواند به آن‌ها در مواجهه با چالش‌های امروز کمک کند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، در پایان تاکید یادآور شد: شرکت در مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی به یاد دفاع مقدس معمولاً احساس افتخار، همبستگی و یادآوری فداکاری‌های گذشته را در افراد ایجاد می‌کند و حس تعلق به جامعه و ارزش‌های ملی را تقویت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha