جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
قاسم خانی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی گفت: جوانان شجاع خویی در تماس با بنده آمادگی خود را برای اعزام به جنگ با کفر و دفاع از مظلومان جبهه مقاومت اعلام می کنند وبنده هم همگام با برادرانم در سنگر امامت جمعه سراسر کشور برای حضور در خط مقدم مقاومت اعلام آمادگی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خوی که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با تسلیت حادثه معدن طبس به خانواده درگذشتگان، اظهار داشت: از مسئولین می خواهیم تا با آسیب شناسی دقیق قضیه از تکرار حوادث تلخ مشابه جلوگیری کنند. جمهوری اسلامی ایران، کارگران را ولیّ نعمت خود می‌داند و یکی از دغدغه های مسئولین حتما توجه به این حوزه است.

وی به چرایی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در لبنان و انفجار پیجرها و ترور فرماندهان حزب الله و حملات گسترده هوایی به جنوب و شرق لبنان اشاره کرد و گفت: به برکت مجاهدتهای حزب الله، لبنان، داغی بزرگ بر دل آمریکا شد؛ مستعمره ای که به چشم عروس منطقه دیده می شد و کاملا در قبضه بود، ناگهان خار چشم آمریکا شد، پرچم مقاومت را برافراشت، آن بلای فراموش ناشدنی را بر سر تفنگداران آمریکایی در آورد و سیلی های آبدار بر گوش اسرائیلی نواخت که بنا بود نوک پیکان قدرت آمریکا در منطقه باشد و الگویی برای کشورهای منطقه شد.

امام جمعه خوی ادامه داد: نزدیک به یک سال است حزب الله اسرائیل را تحقیر می کند و توان رزمی ارتش صهیونیستی را مستهلک کرده است. حزب الله، همان پاره آهنی است که هر چه تفتیده تر می شود و بیشتر ضربه می خورد، آبدیده تر و بُرّان تر می شود.

وی افزود: دبیر کل سابق حزب الله شهید شد، دبیر کلی الهام بخش تر و مبارزه طلب تر بر جای وی نشست، فرماندهانش شهید شدند، اما تکثیر شدند، زیر ضرب شدید ترین فشارهای سیاسی و بمباران های نظامی رفتند، اما پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را رقم زدند، تحریم شدند اما زرادخانه ای با بیش از ۱۵۰ هزار موشک تدارک کردند و نام شان به عنوان یکی از بزرگترین و رزم دیده ترین و توانمندترین ارتش های منطقه ثبت شد.

حجت الاسلام قاسم خانی بیان داشت: اصلی‌ترین و فوری‌ترین هدف کابینه صهیونیستی از انجام عملیات چند وجهی در خاک لبنان آن است که حزب‌الله را به توقف عملیات در جبهه شمالی وادار کند.

وی عنوان کرد: حملات جنایتکارانه صهیونیستی به لبنان نتیجه عکس داد و نه تنها عملیات حزب‌الله متوقف نشد بلکه در روزهای اخیر مناطق جدیدی از سرزمینهای اشغالی از جمله شهر «حیفا» توسط مقاومت لبنان هدف قرار گرفت و عملیات‌های تروریستی در لبنان، دست مقاومت را برای حمله به عمق سرزمینهای اشغالی باز گذاشت.

امام جمعه خوی ادامه داد: دولت نتانیاهو در یکسال گذشته در تعیین اهداف جنگ در جبهه‌های مختلف ناکام مانده است و هیچ دستاوردی در میدان‌های نبرد به جز بمباران مردم عادی کسب نکرده است. رژیم در حمله نظامی و اشغال غزه قصد داشت حماس را نابود کرده و اسرای صهیونیست را بازگرداند اما اکنون حماس همچنان در قدرت است و از سراسر غزه راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک می‌کند.

وی افزود: در دریای سرخ اکنون انصارالله یمن اجازه تردد به کشتی‌های صهیونیستی را نمی‌دهد که آسیب‌های زیادی را به اقتصاد این رژیم وارد کرده است و با شلیک موشک مافوق صوت که اخیرا عمق اراضی اشغالی را هدف قرار داد، درماندگی کابینه جنگ در برابر یمن بیش از پیش نمایان شد. اخیرا در «غور اردن» هم جبهه جدیدی علیه سرزمینهای اشغالی در حال شکل‌گیری است که سران تل‌آویو را به شدت نگران کرده است. بنابراین اگر رژیم جعلی درصدد هست تا جنوب لبنان را خالی از سکنه کند، به این هدف خود قطعا نخواهد رسید.

حجت الاسلام قاسم خانی گفت: وقتی از جنایتاهای رژیم نجس اسرائیلی و جنازه های پاره پاره و شرحه شرحه شده کودکان غزه و لبنان سخن می گوئیم، ۹مهر را نباید فراموش کنیم. سالروز شهادت فجیع «محمد الدوره» نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی که به عنوان روز هم‌بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام‌گذاری شده است. صحنه کشته شدن محمد نماد بی‌پناهی مردم فلسطین در برابر وحشیگری اسرائیل است. صحنه‌ای است که از ذهن‌ها پاک نمی‌شود. روی آوردن بیش از پیش این رژیم سفاک، به پیشه همیشگی‌اش یعنی کودک‌کشی، دل تمام انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است.

وی تصریح کرد: کودک‌کشی، مرام رژیم نژادپرست و آپارتایدی است که ایدئولوژیست‌هایش صراحتا می‌گویند «غیر از ما هیچ کس انسان نیست» یا «چیزی به نام غیرنظامی در غزه وجود ندارد». صهیونیست‌ها به دلیل اینکه همه بشریت را حیوانات انسان‌نما و خدمتگزار خود می‌دانند، در طول تاریخ همواره منفور بوده‌اند؛ اما منفوریتی که بخاطر کودک‌کشی پیدا کرده‌اند، بسیار بیشتر و جهانی‌تر شده است.

امام جمعه خوی گفت: جوانان شجاع خویی در تماس با بنده آمادگی خود را برای اعزام به جنگ با کفر و دفاع از مظلومان جبهه مقاومت اعلام می کنند وبنده هم همگام با برادرانم در سنگر امامت جمعه سراسر کشور برای حضور در خط مقدم مقاومت اعلام آمادگی می‌کنم و خطاب به سید مقاومت سید حسن نصرالله(زید عزه) عرض می‌کنم: امروز مردم سلحشور شهرستان خوی که امتحان خود را در جنگ هشت ساله پس دادند، از اعماق وجود نگران کشتار بی رحمانه مردم غزه و لبنان بوده و آماده جان فشانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha