جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی و وحدت بخش جمعه شهرستان دهلران

حوزه/ امام جمعه شهرستان دهلران جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم کرد و گفت: هرکس هرچه در توان دارد باید از جبهه مقاومت پشتیبانی کند و پیروزی با حزب الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام،حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: روز قیامت، انسان آرزو دارد عمل بد او در دورترین نقطه او باشد، اما انسان متقی خوشحال است که عمل نیک وی کنار اوست.

وی افزود: کل هستی یا عالِم است یا متعلم؛ کسی که علم بیاموزد حسنه است و طلب علم عبادت است.

امام دهلران جمعه همچنین بر اهمیت شرکت در نماز جمعه تأکید کرد و گفت: کسی که خانه را برای شرکت در نمازجمعه ترک کند مومن واقعی است.

حجت الاسلام موسوی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این جمله را باید با آب طلا بر سر درب تمام شهرها نوشت که فرمودند پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود.

وی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم کرد و گفت: هرکس هرچه در توان دارد باید از جبهه مقاومت پشتیبانی کند و پیروزی با حزب الله است.

امام جمعه دهلران از تمام مسلمانان خواست تا برای حمایت از جبهه مقاومت اعلام آمادگی کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین به مسئولین توصیه کرد که به جوانی جمعیت توجه کنند و از بانک‌های عامل خواست تا در زمینه تسهیلات فرزندآوری همکاری نمایند.

وی در ادامه به راه‌اندازی مجتمع عالی سلامت در شهرستان اشاره کرد و از مسئولین خواست تا با این مجتمع نهایت همکاری را داشته باشند و بیمارستان را از جمیع جهات تجهیز کنند.

حجت الاسلام موسوی همچنین از شهرداری و شورای شهر خواست تا نسبت به بهسازی و ساماندهی وضعیت پارک‌ها، المان‌ها، خیابان‌ها و کوچه‌ها رسیدگی کنند.

در پایان، امام جمعه به خانواده‌های شهدای طبس تسلیت گفت و از مسئولین قضائی و نظارتی خواست تا اجازه ندهند چنین اتفاقاتی در کشور تکرار شود. همچنین به متولیان توصیه کرد که نسبت به بهسازی، جانمایی و ایجاد سکوهای مناسب در مسیر آبگرم جهت تفریح خانواده‌ها اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha