جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام درخشان

حوزه / حجت‌الاسلام درخشان گفت: گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نصب تصاویر شهدا در شهر تلنگری در این هفته دفاع مقدس برای همگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه شهر فین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، پس از توصیه به رعایت تقوا در خصوص احترام و برخورد کریمانه با والدین و الگو دهی به نوجوانان در این زمینه، به بخش‌هایی از زندگی شهید مطهری اشاره کرد.

وی اظهار داشت: گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نصب تصاویر شهدا در شهر تلنگری در این هفته دفاع مقدس برای همگان خواهد بود.

امام جمعه فین در خصوص بازگشایی مدارس و مساعدت خیرین در زمینه سرویس ایاب و ذهاب معلمان و دانش آموزان، بیان کرد: ترویج روحیه انقلابی توسط مدیران در مدارس یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام درخشان با اشاره به روز آتش نشانی، گفت: توجه به تامین تجهیزات این حوزه در فین از جمله ماشین آلات آتش نشانی و همچنین عمل به توصیه‌های ایمنی توسط مردم باید مد نظر باشد.

وی ابراز کرد: شرایط طبیعی نخلستان بخش و احتمال بروز آتش سوزی در نخلستان، می‌طلبد تا تجهیزات و امکانات کافی و کاربردی بروز و همیشه در بخش آماده خدمات رسانی به مردم باشد.

امام جمعه فین همچنین روز جهانی سالمندان را گرامی داشت و تمهیدات بهداشتی را با توجه به ورود کشور به مرحله پیری لازم و اهمیت فرزندآوری زوج‌های جوان را امری ضروری دانست.

حجت‌الاسلام درخشان، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را محکوم و برای پیروزی نهایی جبهه مقاومت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha