چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام درخشان

حوزه/ حجت‌الاسلام درخشان گفت: انتخابات به عنوان عزت و آبروی ملی نام است و توجه مردم به انتخاب گزینه اصلح را لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید محمد باقر درخشان امام جمعه بخش فین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فین برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جواد (ع) به رعایت تقوا در زندگی فردی و اجتماعی آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: با تاسی به سیره معصومین و امام جواد (ع) از سخنان جاهلانه در جامعه و از اظهارات بدون سند و مدرک و تحریف شده پرهیز شود.

وی همچنین از برکات نماز جمعه در ایجاد صمیمیت و الفت بین مؤمنین سخن گفت.

امام جمعه فین بیان کرد: فرارسیدن ماه ذی الحجه به ذکر مناسبات اعیاد قربان ، غدیر و مراسم باشکوه حج پرداخت و فرصت بندگی در تربیت نفس و یاد و خاطره شهدای حج و منا را گرامی داشت.

حجت الاسلام درخشان باتبریک سالروز ازدواج امیر مؤمنان و حضرت زهرا (س) و روز ازدواج به اهمیت مسئله ازدواج و لزوم سادگی و پرهیز از تجملگرایی تاکید کرد. و برداشتن موانع ازدواج توسط مسئولین و خانواده ها درجهت پیشگیری از تاخیر در این امر مقدس را لازم دانست.

امام جمعه فین در بخشی دیگر به بیانات مقام معظم رهبری در تحقق وعده اول الهی و آرزوی نابودی اسرائیل با بیداری ملت‌ها و دانشجویان دنیا اشاره کرد.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات افزود: مقام معظم رهبری از اخلاق مداری و رقابت سالم در انتخابات به عنوان عزت و آبروی ملی نام بردند و توجه مردم به انتخاب گزینه اصلح را لازم دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha