جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
حجت‌الاسلام درخشان

حوزه / حجت‌الاسلام درخشان گفت: روایت های پیروزی ها را هنرمندانه بیان کنید تا دشمن رو به روایت های خود را به مردم انتقال ندهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه بخش فین ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار کرد: بعد از هر حماسه و عملیات پیروزمندانه، مهمترین اقدام لازم، روایت آن حماسه است، و اگر از روایت غفلت کنیم، یعنی به دشمن فرصت و مجال روایت داده ایم در واقع با اینکه پیروز میدان جنگیم اما پیشاپیش خود به استقبال قبول شکست رفته ایم.

وی افزود: در جنگ روایتها هر کس بتواند روایت خودش را اقناعی تر، هنرمندانه تر و البته سریعتر حاکم کند، آن روز پیروز میدان است.

امام جمعه بخش فین بیان کرد: نماز جمعه نصر با چه عظمتی برگزار شد و نماز جمعه استشهادی بود، آنها تهدید کرده بودند، دیدید بزرگ‌ترین عملیات استشهادی را ملت ایران و رهبر ایران و ولی امر مسلمین انجام دادند و هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند. آیا این عظمت نیست؟! رهبری با این جامعیت و این اقتدار که به مردمش آرامش می‌دهد و خودش در میدان مقابله با دشمن است و در خط مقدم است.

حجت‌الاسلام درخشان افزود : وقتی سکینه وآرامش بر دلها نازل شد دغدغه ها ونگرانیها وناامیدی ازبین خواهد رفت ۔بیعت با رهبرالهی چنین برکتی دارد۔

امام جمعه فین همچنین به سالروز تاسیس سازمان ملل اشاره کرد وافزود متاسفانه این نهاد تا امروز در خدمت قدرتهای ظالم ومستبد بوده وحقوق بشر را نادیده گرفته وبادیدن نسل کشی در فلسطین ولبنان منفعلانه عمل کرده است۔ وامروز این سازمان بااینگونه عملکرد مایه ننگ بشریت است.

در پایان مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بخش فین نمازگزاران این منطقه راهپیمایی کردند وجنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نمودند۔

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha