شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
تقدیر

حوزه/معصومی گفت: آتش‌نشانان الگوی شجاعت و ایثار برای جامعه هستند و به ما می‌آموزند که چگونه می‌توانیم در شرایط سخت، ضمن کمک به همدیگر، از یکدیگر حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز شنبه ۷ مهرماه، در مراسم تجلیل از آتش نشانان، با تاکید بر اینکه اخلاص و فداکاری، مهم‌ ترین ویژگی‌ های آتش‌نشانان بشمار می‌رود، اظهار کرد: باید با حمایت از این عزیزان، به آنها قدرت دهیم تا به ماموریت خطیر خود ادامه دهند

وی با اشاره اینکه آتش نشانان، قهرمانان گمنامی هستند که در لحظات بحرانی و خطرناک، جان خود را فدای نجات جان و مال دیگران می‌کنند، افزود: آنها الگوی شجاعت و ایثار برای جامعه هستند و به ما می‌آموزند که چگونه می‌توانیم در شرایط سخت، ضمن کمک به همدیگر، از یکدیگر حمایت کنیم.

معصومی بارز ترین ویژگی یک آتش‌ نشان را مردمی بودن آن دانست و تصریح کرد: مردمی بودن، تنها یک ویژگی نیست، بلکه یک سبک زندگی است که آتش‌نشانان با تمام وجود آن را در خود نهادینه کرده‌اند و با جانفشانی های خود در شرایط سخت، امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می‌دهند.

وی از خودگذشتگی را مبنای کار آتش‌ نشانان عنوان کرد و گفت: آن‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی، جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند تا به دیگران کمک کنند و حتی در بسیاری از موارد، آتش‌ نشانان مجبورند در شرایط بسیار سخت و خطرناک کار کنند، اما با این وجود، از انجام وظیفه خود کوتاهی نمی‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با تاکید بر اینکه عشق به مردم، انگیزه آتش نشانان را دو چندان می‌کند، خاطرنشان کرد: عشق به هم‌نوعان، انگیزه‌ ای قدرتمند است که آتش‌ نشانان را به خط مقدم مبارزه با آتش می‌کشاند و دیدن لبخند رضایت یک فرد نجات‌ یافته، بزرگترین پاداش برای آن‌هاست.

در پایان این مراسم از کارکنان آتش نشانی مستقر در منطقه با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha