شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
زیارت مزار شهدای گمنام

حوزه/ ربیعی با بیان اینکه با الگو گیری از شهدای کشورمان راه این عزیزان را با قدرت ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: با تاسی به سیره شهدا، می‌توانیم جامعه‌ ای پویا و پیشرو را بنا نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد در مراسم عطر افشانی و زیارت قبور شهدای گمنام جبل النور به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده های کارکنان گروه شهید حمزه صادقی مشهد برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌بدیل شهدا در شکل‌گیری و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: شهدای گمنام نماد ایثار، مقاومت و عشق به وطن هستند و حضور پیکر مطهر آنها در هر نقطه از کشور، موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه می‌شود

وی افزود: شهدای گمنام اسوه‌ های ایثار و شهادت هستند و حضور ما در کنار مزار مطهرشان تجدید پیمان با آرمان‌ های بلند انقلاب اسلامی است.

ربیعی، با بیان اینکه با الگو گیری از شهدای کشورمان راه این عزیزان را با قدرت ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: با تاسی به سیره شهدا، می‌توانیم جامعه‌ ای پویا و پیشرو را بنا نماییم.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد، شهدای گمنام را ستاره‌ های درخشان آسمان ولایت دانست و خاطرنشان کرد : شهدای گمنام با نثار جان خود، راه را برای نسل‌ های آینده روشن نمودند و یاد و نام این عزیزان همواره در دل ملت ایران زنده خواهد ماند و الگویی برای همه نسل‌ها خواهد بود.

در پایان این مراسم، خانواده های کارکنان گروه شهید حمزه صادقی، با حضور گسترده خود، ارادت و احترام خود را به شهدای گرانقدر نشان دادند و با نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha