جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
سید باقر درخشان

حوزه/ حجت‌الاسلام درخشان گفت: انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت و لزوم همکاری مردم با دولت چهاردهم و راهبردهای مورد نیاز داخلی و خارجی در جهت معیشت مردم باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه بخش فین، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این بخش در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوا و تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: شرایط سخت دوران زندگی آن حضرت و نقش آن بزرگوار در حفظ شیعیان و روشنگری و برملا کردن ماهیت بنی امیه و تشکیل شبکه تبلیغ معارف اسلامی و ظرفیت دعا جهت تبیین حقایق مورد توجه جامعه باشد.

وی در ادامه با تشکر از هیئت ها و مسئولین امنیتی در دهه محرم، افزود: انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت و لزوم همکاری مردم با دولت چهاردهم و راهبردهای مورد نیاز داخلی و خارجی در جهت معیشت مردم باید مد نظر قرار گیرد.

خطیب جمعه فین تحرکات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نسل کشی آشکار فلسطینی ها را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست در جهت آتش بس گام بردارند.

حجت‌الاسلام درخشان خاطرنشان کرد: ترور نافرجام ترامپ و تبعات آن و اتهام زنی به ایران در این ترور را امری در جهت وارونه جلوه دادن حقایق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha