جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
زاهددوست

حوزه/حجت الاسلام زاهددوست گفت: سرشاخ شدن رژیم صهیونیستی با حزب‌الله عواقب جبران ناپذیری برای اشغالگران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اساره به حادثه تلخ جان باختن معدن کاران در طبس، اظهار داشت: حادثه معدن در طبس خبر تلخی بود که منجر به جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش شد که این حادثه تلخ را به همه ملت ایران، خصوصاً به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخلاف خبرهای دروغ رسانه‌های بیگانه، دولت و مردم همه پای کار معدن کاران آمدند، گفت: البته لازم است دولت در اجرای رعایت مسائل ایمنی سخت‌گیری بیشتری را اعمال کند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

امام جمعه خورموج با اشاره به ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان مظلوم فلسطینی، گفت: امروز، بزرگ‌ترین جرم کودکان فلسطین زاده‌شدن در سرزمین مادری شان است، برخورد نظامیان اشغالگر با این کودکان بسیار زننده و غیرانسانی است و فقط ظرف کمتر از یکسال گذشته ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: فرعون، کودکان بی‌گناه را کشت تا موسی به دنیا نیاید، (فَأَخَذْنَاهُمْ أَخْذَ عَزِیزٍ مُقْتَدِرٍ) اما خدا او را غرق کرد و به قدرت الهی فرعون بی‌آبروی امروز نیز یعنی نتانیاهو و رژیم پلید اسرائیل غرق خواهند شد، اما خاک بر سر مدعیان حقوق بشر و خاک ذلت بر سر سردمداران برخی کشورهای اسلامی که لکه ننگ حمایت و سکوت در برابر جانی‌ترین و وحشی‌ترین افراد تاریخ بر پیشانی آنها ثبت شد.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان اسلام باید در برابر کودکان مظلوم فلسطینی احساس مسئولیت کنند و برای حمایت از آنان به پا خیزند، امروز بر اثر تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از کودکان رنج دیده فلسطینی حتی از امکانات آموزشی نیز بی‌بهره و از حضور در کلاس درس محروم هستند.

امام جمعه خورموج ابراز کرد: عملیات پیجری رژیم صهیونسیتی علیه لبنان و انفجار لوازم الکترونیکی از جمله پیجرها، لپ‌تاپ، تلفن‌های همراه بیش از پیش لزوم بومی‌سازی صنایع حساس را محرز کرد، باید بدانیم دشمن، دشمن است و از تمام ظرفیت‌ها برای دشمنی استفاده می‌کند.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور ما به فرمان رهبر معظم انقلاب و دور اندیش‌مان از سال‌ها پیش تجهیزات ارتباطی مانند بی‌سیم و پیجر به‌ویژه باطری آن‌ها به‌ سمت بومی‌سازی رفتند، رژیم صهیونیستی با ورود به بازی خطرناک با حزب‌الله تصور می‌کند در این شرایط آشفته منطقه می‌تواند با ترور چند تن از فرماندهان ارشد، ساختار نظامی حزب الله را فلج کند، اما تجربه نشان داده حزب‌الله و مقاومت قائم به شخص نیستند و اگر فرماندهی شهید می‌شود افراد دیگری و غالباً با کارایی بیشتری جای آنرا گرفته و مسیر مبارزه و مقاومت با قدرت ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام زاهددوست اظهار کرد: رژیم منحوس با این اقدامات ناشیانه می‌خواهد از موضع دفاعی و پدافندی در برابر حزب الله به موضع آفندی و تهاجمی تغییر وضعیت دهد، اما افزایش حملات حزب‌الله در روزهای اخیر حکایت از این دارد که مقاومت همچنان به دست برتر خود در حفظ معادله بازدارندگی با رژیم صهیونسیتی اطمینان دارد.

وی با بیان اینکه عملیات‌های تروریستی در لبنان، دست مقاومت را برای حملات آینده به عمق سرزمین‌های اشغالی باز گذاشت، ابراز کرد: اگر تاکنون حزب‌الله فقط تا شعاع ۵۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی عملیات انجام می‌داد، اما اکنون هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را که بخواهد هدف قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: سرشاخ شدن رژیم صهیونیستی با حزب‌الله عواقب جبران ناپذیری برای اشغالگران خواهد داشت، زیرا مقاومت با شلیک هزاران موشک و هدف قرار دادن تأسیسات برق، انرژی، کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها که در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند، روزگار صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را تیره و تار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha