جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دشمن صهیونیستی هویت و ماهیت جهان اسلام را هدف قرار داده است بنابراین باید همه ما با انسجام در برابر این رژیم سفاک قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، مراسم راهپیمایی مردم سنندج در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها بعد از اقامه نماز جمعه امروز برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: امروز جهان اسلام سوگوار است، غمی که در آن هزاران نفر از عزیزان ما در فلسطین و غزه و لبنان توسط دشمن صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در مقابل این همه جنایت و نسل کشی شاهد سکوت جهانیان و حتی کشورهای اسلامی هستیم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروز دشمن صهیونیستی هویت و ماهیت جهان اسلام را هدف قرار داده است بنابراین باید همه ما با انسجام در برابر این رژیم سفاک قرار بگیریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در طول عمر با برکت این نظام اسلامی، عنوان کرد: ملت ایران همواره نشان داده اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و این را باید یک نعمت بزرگ برای این انقلاب و سرزمین دانست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس و ۸ سال جنگ علیه ایران اسلامی عنوان کرد: حدود ۴۵ سال پیش همه دشمنان انقلاب اسلامی ما با اجیر کردن رژیم بعث صدام در صدد ساقط کردن این نظام اسلامی بودند ولی هرگز نتوانستند که به این نقشه شیطانی خود برسند و ملت ایران با نثار بیش از ۲۰۰ هزار شهید از خاک این مملکت دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

سردار گشتاسبی یادآور شد: در آن زمان کشورهای مسلمان و همسایه نشنیدند و یا نخواستند که بدانند دشمنان به دنبال نابودی اسلام هستند و حمله به ایران اسلامی تنها بهانه‌ای برای از بین بردن اسلام می‌باشد که در پشت سر این توطئه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و به ویژه صهیونیست‌ها قرار داشتند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همه ما به عنوان یک مسلمان و پیرو راستین دین مبین اسلام و رسول اکرم در مقابل دشمنان اسلام خواهیم ایستاد و بی‌شک پیروزی نهایی از آن مسلمین خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز همه جهانیان از نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده‌اند تا جایی که حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد برگزاری تجمعات و تظاهرات آزادیخواهان علیه جنایات صهیونیست‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha