جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور با بیان اینکه در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی هستیم گفت: نباید دلسرد بشویم و به تعبیر شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی، نترسیم و نترسانیم؛ دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی نباید فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور، امام جمعه بخش کاکی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ۹ مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین پرداخت و گفت: رژیم غاصب اسرائیل کارش تمام است و با وحدت بین المللی که در مسأله غزه ایجاد شده قطعاً روند نابودی رژیم صهیونسیتی سریع تر شده است.

وی افزود: امروز فلسطین تبدیل به مسأله اول دنیا شده است امام خیانت همیشه هست.مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونسیتی باید محاصره اقتصادی شود و انتقال انرژی به این رژیم قطع شود.اما کشور آذربایجان هنوز دارد ۴۰ درصد نفت اسرائیل را تامین می کند.

وی بیان داشت: مسیر حق و دفاع از حق هزینه دارد، این روزها شاهد عملیات های تروریستی متعددی هستیم که ریشه در نفوذ و خیانت دارد. شهادت فرماندهان و مجاهدان تراز اول حزب الله لبنان به تعبیر مقام معظم رهبری خسارت است، اما حزب‌الله لبنان به حدی از قدرت و استحکام سازمانی، ایدیولوژیک و پایگاه مردمی رسیده است که با این شهادت ها در معرض ضربه جدی قرار نمی‌گیرد.

حجت الاسلام حسین پور با بیان اینکه در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی هستیم گفت: نباید دلسرد بشویم و به تعبیر شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی، نترسیم و نترسانیم.

خطیب جمعه کاکی ابراز داشت: نباید دستاوردهای بزرگ این یک سال و شکست های جبران ناپذیر دشمن را فراموش کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر بخش گردشگری ابراز داشت: با توجه به مساعد شدن هوا، مسئولین باید نسبت به ظرفیت گردشگری بخش کاکی توجه کنند. سواحل زیبا و روستاهای ساحلی بخش کاکی، دشت های وسیع و بکر بخش کاکی فرصت خوبی برای استقرار رصد خانه های سیار و گردشگری نجوم و پژوهش های ستاره شناسی است.

وی افزود: کشاورزی بخش، شهرک های گلخانه ای، مزرعه های پرورش آبزیان و نو آوری های جوانان در این زمینه، فرصت بی نظیری برای مراکز علمی کشور و گردشگری پژوهشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha