شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
2

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بر لزوم آشنا ساختن آحاد مردم با اهمیت و کارکردهای وقف در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با بیان این که به مناسبت هفته وقف ۲۰۰ برنامه فرهنگی در سطح استان گلستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: مجموعه اوقاف یک مجموعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که در حوزه های مختلف روز می تواند نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه وقف در کشور جایگاه بسیار رفیعی است، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم نیازهای واقعی جامعه در مسیر نیّات خیرخواهانه واقفان نیکوکار قرار گیرد، ضمن آن که بکوشیم تا آحاد مردم با اهمیت و کارکردهای وقف در جامعه به خوبی آشنا شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: امسال همزمان با آغاز مهر تحصیلی ۸۰۰ بسته لوازم التحریر با ۳۰ هزار قلم کالا توسط هیئت امنا در بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف طول سال ابراز داشت: امسال طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۵۰ بقعه، طرح نشاط معنوی در ۲۴ بقعه و بصیرت عاشوراییدر ۷۷ بقعه برگزار شد، ضمن آن که در ایام محرم امسال توانستیم از محل مقوفات گلستان از ۵۰۰ هیات مذهبی استان حمایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha