شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
کد خبر: 1187418
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تصاویر/تجمع بانوان طلبه مدرسه الزهرا(س)یزد در حمایت ازغزه و لبنان

مدیر کل شبکه‌سازی و راهبری حوزه علمیه خواهران گفت: "شبکه‌ شاهدا" برای تسهیل‌گری امر تبلیغ و با هدف ساماندهی، حمایت و ارتقاء مبلغان زیر نظر معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و با مشارکت دفتر تبلیغات شکل گرفته است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی برگستان در نشست مجازی تسهیلگران تبلیغی(شبکه شاهدا) عنوان کرد: بر اساس ارزیابی و پایش اطلاعات مرکز شبکه‌سازی و راهبری بیش از ۲۵ هزار مبلغه و کنشگر و فعال فرهنگی اجتماعی خانم داریم که برای ساماندهی امر تبلیغ باید به یک ساماندهی رسید تا دانش‌آموختگان حوزه بر اساس آن مبلغ نامیده شوند.‌

مدیر کل شبکه‌سازی و راهبری حوزه‌ علمیه خواهران عنوان کرد: طرح "تسهیلگران تبلیغی" در آغاز با مشارکت دفتر تبلیغات و با ۵ استان شروع و ده استان دیگر نیز به ما ملحق شدند و در نهایت تمام استان‌های کشور زیر پوشش این طرح رفتند.

وی افزود: شبکه‌ای از مصاحبه‌گران و تسهیل گران تبلیغی راه افتاد که در استان‌ها بازوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در امر ساماندهی، آموزش، حمایت و ارتقای مبلغان شدند و به عنوان "شبکه شاهدا" نام گرفتند.

برگستان در خصوص انتظارات شبکه شاهدا مطرح کرد: انتظار ما مصاحبه‌گری صرف نیست؛ بلکه باید یک برنامه‌ریزی برای ارتقاء اعضا داشت و همراهی و پشتیبانی مبلغان از نقطه صفر آغاز و با توجه به اقتضائات روز تا نقطه انتهایی پیش برود و خواهران خود را آن به آن با مهارت‌ها و دانش‌های جدید مجهز کنند.

مدیر کل شبکه‌سازی و راهبری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تاکید کرد: بودجه مشخصی برای این امر در نظر گرفته شده که خواهران شبکه شاهدا از آن بهرمند خواهند شد.

وی با اشاره به هدف "شبکه شاهدا" بیان کرد: هدف، اقدام گام به گام و ساماندهی مبلغان و رساندن حداقل ۵۰ درصد از فارغ‌التحصیلان حوزوی به امر تبلیغی در حوزه‌های تخصصی و عمومی است که در این امر "شبکه شاهدا" دیده‌بان ما در استان‌ها هستند.

برگستان تاکید کرد: امر تسهیل‌گری که برگرفته از سه گام شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی، آموزش و توانمندسازی وحمایت و تعاملات است؛ توسط شبکه شاهدا در استان‌ها باید رقم بخورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha