یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ابراهیم‌زاده روحانی شهید کاشانی، پیروزی نهایی انقلاب را آزادی قدس می‌دانست  حوزه/ «عباسعلی ابراهیم‌زاده برزکی» روحانی شهید از دیار دارالمومنین کاشان، معتقد بود پیروزی نهایی انقلاب اسلامی هنگامی است که

حوزه/ «عباسعلی ابراهیم‌زاده برزکی» روحانی شهید از دیار دارالمومنین کاشان، معتقد بود پیروزی نهایی انقلاب اسلامی هنگامی است که قدس شریف آزاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، عباسعلی ابراهیم‌زاده بَرزُکی اول مهر ۱۳۴۱ در شهر بَرزُک از توابع شهرستان کاشان به دنیا آمد.

وی پس از اتمام دوره راهنمایی برای فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه شد و به تحصیل دروس حوزوی تا سطح یک پرداخت.

او در دوران دفاع مقدس همانند سایر رزمندگان اسلام برای حفظ و حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل رژیم بعثی عراق در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

این روحانی جلیل‌القدر در ۲۷ مهر سال ۱۳۶۲، در مریوان توسط نیروهای رژیم بعثی عراقی به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از انتقال به کاشان در گلزار شهدای زادگاهش شهر برزک به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه‌اش با تاکید بر لزوم پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی و حمایت از ایشان، نوشته است امام‌ (راحل) دل‌سوزتان را رها نکرده، در تمامی کارها یاری‌اش نمائید و با حضور در صحنه، انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانید، پیروزی نهایی، هنگامی است که به قدس برسیم.

روحانی مجاهد ابراهیم‌زاده بزرکی به طلاب نیز توصیه کرده است سلام امام زمان (عج) بر شما سربازانش باد، جهان به طلبه‌ای که خودش را تزکیه کرده و از نظر علمی در رده بالا باشد، احتیاج دارد.

شهرستان کاشان بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده که ۱۵۵ تن از این شهیدان والامقام از بخش برزک هستند.

گفتی است برزک منطقه‌ای کوهستانی در ۴۵ کیلومتری کاشان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha