شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
حزب رفاه ملی افغانستان

حوزه / حزب رفاه ملی افغانستان از کشورهای اسلامی می‌خواهد متحد یکپارچه یکصدا و همدل شوند تا جلو جنایت و نسل‌کشی رژیم سفاک اسرائیل و امریکای خون آشام به حریم لبنان و غزه و سایر کشورهای اسلامی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ حزب رفاه ملی افغانستان درپی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان بدست رژیم سفاک و خون آشام اسرائیل و تحولات اخیر لبنان بیانیه ای صاد کرد . در این بیانیه آمده است :


بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (احزاب/23).

حزب رفاه ملی افغانستان شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل را به شدت محکوم می‌نماید و آن را یک جنایت تروریستی آشکار علیه تمام مسلمانان جهان و برهم زدن امنیت کشورهای منطقه و جهان می‌داند، رژیم سفاک و خون آشام اسرائیل با کمک و هماهنگی امریکای جنایتکار در حمله به منطقه ضایحه جنوب لبنان و شهادت تعداد بی‌شمار از مردم بی‌دفاع لبنان و همچنان به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان نشان داد که نشانه درنده خویی و انسان‌کشی صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.

حزب رفاه ملی افغانستان شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و نایب برحقش ولیّ امرمسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تمام جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان به ویژه برادران حزب الله لبنان و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماید و اعلام می‌دارد راه سید مقاومت رهبر حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت تا نابودی رژیم سفاک اسرائیل.

حزب رفاه ملی افغانستان از کشورهای اسلامی می‌خواهد متحد یکپارچه یکصدا و همدل شوند تا جلو جنایت و نسل‌کشی رژیم سفاک اسرائیل و امریکای خون آشام به حریم لبنان و غزه و سایر کشورهای اسلامی گرفته شود.

حزب رفاه ملی افغانستان حمایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان اعلام می‌دارد و در کنار آنها تا محو و نابودی اسرائیل خواهد ماند.

حزب رفاه ملی افغانستان از کشورهای غربی می‌خواهد شاهد نسل‌کشی فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها و سوری‌ها و یمنی‌ها بیش از این نباشد حداقل وجدان داشته باشند و تماشاگر جنایت و خون‌ریزی اسرائیل در فلسطین و لبنان به کمک امریکای جنایتکار نباشد.

همچنان حزب رفاه ملی افغانستان از پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان می‌خواهد جلو نسل کشی مسلمانان را بگیرد و جنایت اسرائیل در غزه و لبنان را سد نماید تا آتش‌بش فوری برقرار گردد و بیش از این زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع کشته نشوند.

والسلام
حزب رفاه ملی افغانستان
شنبه 7/7/1403 برابر با 29 سپتامبر 2024

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha