یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری در بیانیه شهادت سید مقاومت را به امام زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری، رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عضو مجلس سنای این کشور در بیانیه ای اعلام کرد: با اندوهی عمیق و حزنی فراوان، صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، مراجع عظام، علما، مجاهدین، امت مسلمان در سراسر جهان، مردم لبنان، صفوف حزب‌الله، و پیروان وفادار سید حسن نصرالله به مناسبت شهادت ایشان عرض می‌کنم.

وی افزود: شهادت بالاترین آرزوی هر مؤمن راستین است و به راستی سید حسن نصرالله خوشبخت است که به این مقام والای شهادت نائل آمد. او در انجام مأموریتی که تمام زندگی‌اش را به آن وقف کرده بود، با ایستادگی در برابر ظلم و ستم بویژه در برابر اشغال صهیونیسم جهانی، موفق شد.

این عضو مجلس سنای پاکستان گفت: در حالی که فقدان زودهنگام او یک خسارت بزرگ برای ستمدیدگانی است که او را به عنوان چراغ امید و مدافع خستگی‌ناپذیر عدالت می‌دیدند، باید به یاد داشته باشیم که وعده خداوند پیروزی برای مؤمنان است. خداوند در قرآن می‌فرماید: سستی مکنید و غمگین نشوید که اگر مؤمن باشید، شما برترید.

وی تاکید کرد: این شهادت بزرگ، ان‌شاءالله تحقق هدف نهای یعنی نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی و آزادی ستمدیدگان در جهان را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری در پایان اعلام کرد: خداوند سید حسن نصرالله را در آخرت رفعت بخشد، او را به اهل بیت (ع) نزدیک گرداند و به همه کسانی که راه مقاومت او را ادامه می‌دهند، قدرت و استقامت عطا فرماید.

این در حالیست که حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان فراخوان‌هایی برای برگزاری تظاهرات در سرتاسر پاکستان صادر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha