یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
و

حوزه/ در پی شهادت مجاهد بزرگ اسلام، شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله مجمع جهانی شیعه شناسی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر ادامه راه مقاومت و وحدت گروه‌های مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی در پی شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سید مقاومت و فرمانده بزرگ آرمان آزادی قدس شریف آیت الله سیدحسن نصرالله محبوب قلوب شیعیان و احرار و آگاهان عالم پس از عمری جهاد دلیرانه و ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و کفر جهانی و مقابله و نبرد قهرمانانه با ولیده ناپاک و شوم استکبار، اسرائیل جنایتکار اینک به خیل سرداران و فرماندهان شهید و شهیدان جاودانه تاریخ پیوست.

درخت تنومند جهاد و شهادت در راه خدا در همه ادار تاریخ از هابیل تا کربلا و از کربلا تا کنون با خون پاکان و برگزیدگان و صالحان آبیاری شده است و در سراسر جان سایه افکنده است .

با شهادت بزرگان جهاد امت اسلامی راسخ تر و استوارتر و با عظم و ارده ای قوی تر راه را ادامه خواهد داد و دشمنان را ذلیل و روسیاه و مرعوب خواهد کرد و سستی و ضعف به خود راه نخواهد داد و به وعده خداوند بیشتر دل میسپارد که فرمود انا فتحنا لک فتحا" مبینا . و فرمود ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم .

این شهادت بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و نایبش امام خامنه ای و مراجع عظام شیعه و شیعیان عالم و بخصوص به خیل حزب الله سرافراز و شجاع لبنان و امت اسلامی تسلیت عرض میکنیم و علو درجات دبیرکل شهید حزب الله آیت الله سید حسن نصرالله را از خداوند متعال مسئلت داریم . راهش پر رهرو و پرچشم در عالم برافراشته و نام و یاد جاودانه و خاطره شکوهمند سی سال رهبری و فرماندهی عزتمندانه اش گرامی باد.

دبیرکل و اعضای مجمع جهانی شیعه شناسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha