یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
د

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: بدون تردید خون حیات بخش سید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله باعث تقویت جبهه مقاومت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه عسلویه در پیامی با تسلیت شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار داشت: بار دیگر رژیم منحوس صهیونیست برای جبران شکست های مفتضحانه خود با توسل به ترورهای ناجوانمردانه، مجاهدی بزرگ را به شهادت رساند تا بیشتر از بیش چهره پلید و خون آشام خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: بدون تردید خون حیات بخش آن سید بزرگ مقاومت باعث تقویت جبهه مقاومت می شود و آن جبهه و مجاهدان محور مقاومت به فضل الهی برکت انوار تابان آن شهید زودتر به مسیر روشنایی و پیروزی نهایی خواهند رسید و مظلومان آواره از وطن را نجات و رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدی گفت: این مصیبت عظمی را به محضر ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (‌حفظه الله ) مجاهدان سلحشور مقاومت و مسلمان عزیز و ملت شریف و مردم عزیز و مومن شهرستان عسلویه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: برای آن عالم مجاهد بصیر و مبارز نستوه که سالها زندگی و آرامش خود را وقف اسلام نمود و شهیدگونه زندگی کرد، اجری بالاتر از شهادت نبود که به این فیض بزرگ رسید و به یاران شهیدش ملحق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha