یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شهادت

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی گفت:راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت سید جبهه مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را تسلیت و تعزیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.(سوره آل‌عمران، آیه 169)

شهادت رهبر مقاومت حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن نصرالله» و دبیر حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم خونخوار صهیونیستی موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این شهید بزرگ نمونه یک رهبر کم‌نظیر در دهه‌های اخیر بود و با شهادتش به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

این خون، آتش غیرتی است که در دل همه‌ی مسلمانان شعله‌ور شده و مسیر شهادت و افتخار را برای آن‌ها روشن می‌سازد و راه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت.

به‌ راستی که «سید حسن نصرالله» با شهادت خویش عهد بندگی به خدا و دفاع از مظلومان را به بهترین شکل ممکن ادا کرد.

حزب‌الله همچنان استوارتر از همیشه، پرچم عزت و ایمان را بر فراز این سرزمین عزیز برافراشته نگاه خواهد داشت.

شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، حجت الاسلام و المسلمین شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای،خانواده های شهدا و ایثارگران ،حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha