یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
محمود کارگر

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: قطعا شبکه نورانی و مبارک مقاومت، آینده نگری، ابتکار عمل همراه با هوشمندی را تقویت کرده است و زبونی جنایتکاران و حامیان آنها را تا نابودی جرثومه فساد در غرب آسیا دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ با صدور پیامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهادت شهد شیرینی است که به خاصان اولیاء الله تفضل می شود و اشرارِ متعفن از آن بی بهره خواهند بود.

وی افزود: حزب الله لبنان از بدو تاسیس و تا آخرین سرباز در خدمت راه شهادت خواهد ماند و روز به روز بر کفر صهیونیست با سلاح ایمان فرو خواهد آمد.

حجت الاسلام کارگر تاکید کرد: قطعا شبکه نورانی و مبارک مقاومت، آینده نگری، ابتکار عمل همراه با هوشمندی را تقویت کرده است و زبونی جنایتکاران و حامیان آنها را تا نابودی جرثومه فساد در غرب آسیا دنبال خواهد کرد.

وی افزود: شهادت سید مقاومت، عالم مجاهد و قهرمان شجاع جهان اسلام، عبد صالح خدا، دبیر کل فقید حزب الله حجت الاسلام و المسلمین شهید سید حسن نصرالله، را محضر حضرت حجت بن الحسن عج الله تعالی فرجه الشریف، نائب المعصوم امام خامنه ای حفظه الله، همه مسلمانان جهان، مجاهدان جبهه مقاومت و مردم ولایت مدار جزیره مقاوم خارگ تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha