یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
مجمع محبان اهل‌بیت(ع) افغانستان

حوزه/ شهید سیدحسن نصرالله ، از پاکبازانی است که  هرگز راهش گم نمی شود، و این مسیر بی رهبر و بی یاور نخواهد ماند راهی که ایشان انتخاب و ترسیم کرده است باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی شهادت سید حسن نصرالله، مجمع محبان اهل بیت(ع) افغانستان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

خداوند منان از بندگان خویش در روز "الست" پیمان (دفاع از حق) گرفته است، بعضی به این عهد عمل کرده شهید شدند و کسانی هم منتظر عمل به عهد الهی هستند بر اساس مفاد آیه مبارکه قر آن کریم، فدائیان در راه دین حق همیشه منتظرند تا در نوبت خویش فدا کاری کنند.

آنهاییکه فکر می کنند با کشتن فدائیان راه حق و حقیقت، به پایان این راه نزدیک می شوند، سخت در اشتباهند. دشمنان اسلام بدانند که این علم هرگز به زمین نخواهد ماند، بلکه علم بردارانی دیگری پا در میدان نبرد گذاشته با قدرت و خروشندگی بیشتر این راه را ادامه خواهند داد.

شهید سیدحسن نصرالله نیز، از پاکبازانی است که هرگز راهش گم نمی شود، و این مسیر بی رهبر و بی یاور نخواهد ماند راهز که ایشان انتخاب و ترسیم کرده است باقی خواهد ماند.

اسرائیل غاصب کور خوانده است اگر به این فکر باشد که با شهادت سید حسن نصرالله راه و خط مقاومت گم خواهد شد، رژیم جعلی اسرائیل باید بداند که صدها و هزاران تن دیگر همانند شهید نصر الله آماده فدا کاری وجان نثاری می باشند، امواج طوفنده مقاومتی که با خون شهدا در آمیخته است یقینا حکومت صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

مجمع محبان اهل بیت(ع) افغانستان شهادت آن بزرگ مرد تاریخ مقاو مت را، به حضرت حجت ابن الحسن العسکری، رهبری جهاد و مقاومت، امت مسلمه، ملت عزیز لبنان، تمامی نیروهای مقاومت و بیت شریف آن عزیز سفر کرده، تبریک و تسلیت گفته از خداوند رحمان برای شهدای مقاومت بهشت برین، برای خانواده های مصیبت دیده اجر و صبر و برای مجروحان حادثه شفای عاجل و صحت کامل مسئلت می نماید.

والسلام علیکم

مجمع محبان اهل بیت (ع)

۱۴۰۳/۷/۸ - کابل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha