یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ مدیران حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پی شهادت سید حسن نصرالله در پیام های جداگانه ضمن عرض تسلیت، ابراز کردند: آرمان آزادی، پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است و خون شهید سید حسن نصرالله تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، متن پیام های مدیران حوزه علمیه خواهران استان گلستان به شرح ذیل است؛

* سید حسن نصرالله نقشی بی نظیر در فراگیری جهاد آزادی خواهان جهان علیه رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی داشته است

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَاتَا بَل أَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ

هرگز مپندار کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند، بلکه زنده هایی هستند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

رژیم غاصب صهیونیستی و باند تبهکار حاکم بر این غده سرطانی، پس از جنایات پر شمار و ضد بشری یک سال گذشته در غزه، باردیگر خوی وحشی‌گری و تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی خواهان جهان به نمایش گذاشت و با به شهادت رساندن مجاهد نستوه و اسوه مقاومت، دبیر کل حزب الله قهرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جناب آقای سید حسن نصر الله، صفحه دیگری بر تاریخ سرشار از خونخواری و سفاکی خود افزود.

بدون شک شهادت این شخصیت برجسته تاریخ جبهه مقاومت که نقشی بی نظیر در فراگیری جهاد آزادی خواهان جهان علیه رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی داشته است، فصل جدیدی از نبرد جبهه مقاومت با سگ هار صهیونیسم را رقم خواهد زد.

مدیر، کادر، طلاب و اساتید مدرسه علمیه و پایگاه بسیج طلاب شهیده‌بنت‌ الهدی تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌ نمائیم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت داریم.

* شهادت سیدحسن نصرالله فصل جدیدی از نبرد جبهه مقاومت رقم خواهد زد

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(س) گرگان، شهادت مجاهد عظیم الشأن، پرچمدار مقاومت، عالم بافضیلت "سیدحسن نصرالله رحمت الله علیه" را محضر حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و آحاد امت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. بی‌شک انتقام خون آن شهید عزیز، جبهه ظلم و استکبار را درهم خواهد کوبید.

شکی نیست که وعده الهی به زودی محقق می شود و این نبرد نابرابر با پیروزی و سربلندی جبهه حق به پایان خواهد رسید چراکه جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، مبارزه است.

* با خون سید حسن نصرالله آرمان آزادی، پویاتر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد بود

بسم رب الشهدا والصدیقین

إنا لله وإنا الیه راجعون

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

همگان باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی، پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

مدیر،کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر(سلام الله علیها) شهرستان علی آباد کتول این ضایعه دردناک را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای ایشان خواستار است.

* خون شهدای مقاومت، قوت قلبی است برای انتقام سخت از صهیونیست‌های کوردل

انا لله و انا الیه راجعون

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و هـرگز گمان مبر آنان که در راه خــدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگـارشان روزی داده می شوند.(آل عمران۱۶۹)

شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه، رهبری شجاع آیت‌الله سیدحسن نصرالله را که عمر شریف خود را در راه جهاد مخلصانه و دفاع از حق مظلومان صرف کردند، بسیار دردناک و اندوهبار است.

بدون شک راه مقاومت تا تحقق پیروزی قوی‌تر از قبل ادامه خواهد پیدا کرد و خون شهدای مقاومت قوت قلبی است برای انتقام سخت از صهیونیست‌های کوردل و خائن و اذناب شیطان بزرگ.

مدیریت و کارکنان و طلاب حوزه علمیه خواهران کلاله این مصیبت دردناک و عظیم را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(اروحنا فداه) و محضر رهبر عالیقدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دامت برکاته) و امت حزب‌الله و ارادتمندان ایشان در سراسر جهان تسلیت گفته، از پیشگاه خداوند علو درجات ایشان را مسئلت می‌نماید.

* شهادت پاداش شجاعت‌های بی‌باکانه سید حسن نصرالله بوده است

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهادت دبیرکل‌حزب الله لبنان و یاران شهیدش را به امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری"مدظله‌العالی" و امت شهیدپرور لبنان و فلسطین و ایران و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌نمایند.

نوشیدن شربت گواری شهادت پاداش شجاعت‌های بی‌باکانه سیدحسن ‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بعد از سی سال خدمت خالصانه در راه آزادی قدس و مقاومت در برابر تجاوزات رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل بوده است.

رژیم منحوس صهیونیست بداند خون‌های بی‌گناه مردم مظلوم فلسطین و لبنان آنها را به ورطه نابودی می‌کشاند زیرا راه جهادی سیدحسن نصرالله را نه تنها مردم ایران بلکه تمامی آزادی خواهان جهان ادامه خواهند داد.

طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) انتقام سیدسرافراز مقاومت و یاران شهیدش را خواستار هستند انتقامی که مرهمی بر درد شهادت حاج قاسم، اسماعیل هنیه،کودکان و زنان بی گناه و مظلوم غزه و لبنان باشد.

* سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود

إنا لله و إنا الیه راجعون

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

بی شک شهادت سید مقاومت، باب جدیدی از عزت، اقتدار و بصیرت را برای انسانهای آزاده در پی خواهد داشت و زمان انحطاط رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است.

رژیم منحوس صهیونیسم با این اقدام رذیلانه بار دیگر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد. سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، بدون شک این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

دشمنان بدانند با شهادت سید حسن نصرالله درخت تنومند جبهه مقاومت مستحکم‌تر خواهد شد و این اقدام عزم و اراده نیروهای جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان را قوی تر کرده و راه و منش این شهید عزیز با صلابت ادامه خواهد داشت.

مدیر، کادر، اساتید، مبلغات و طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (س)بندرترکمن این مصیبت عظیم را محضر امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران (مدظله‌العالی)، امت اسلامی و مردم مظلوم و مصیبت دیده لبنان، فلسطین و غزه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهید مجاهد فقید مسألت می‌نمائیم.

* راه و منش شهید محکم‌تر و باصلابت‌تر ادامه خواهد داشت

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت رهبر جنبش مقاومت، سید حسن نصرالله موجب تأثر و تألم امت اسلامی و تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان گردید.

رژیم اشغالگر صهیونیسم با این اقدام رذیلانه، بار دیگر چهره درنده‌خویی خود را به جهانیان نشان داد.

دشمنان بدانند خون سرخ شهید سید حسن نصرالله درخت تنومند جبهه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند و این اقدام ددمنشانه هیچ خدشه‌ای در عزم و اراده نیروهای جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان ندارد و راه و منش این شهید عزیز محکم‌تر و با صلابت تر ادامه خواهد داشت.

مدیر، کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان این مصیبت عظیم را محضر حضرت ولی عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، امت اسلامی و مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن شهید مجاهد مسألت می‌نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha