دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: معتقدیم هیچ‌گاه هراس و خوف ما از جنگ، پایان‌بخش زنجیره رویدادها نیست، بلکه به طرف مقابل، جسارت و شجاعتِ تعدّی می‌بخشد و او را ترغیب می‌کند که بر حلقه‌های زنجیره پیشروی‌ اش بیفزاید. هراس ما از جنگ، طرف مقابل را از جنگ، منصرف نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابرهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

سلام و درود خدا بر آن مجاهد بزرگ اسلامی که نماد غیرت و عزت امت اسلامی بود.
شهید سرافراز سید حسن نصرالله، رهبری شجاع و مؤمنی حکیم بود که پس از سالها حرکت در مسیر الهی و خط اولیاءالله و دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و تلاش برای آزادی قدس شریف، به شهدای مقاومت پیوست.

طلاب و اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران با قلبی آکنده از غم و اندوه برای از دست دادن این اسطوره مقاومت، شهادت مظلومانه این مجاهد خستگی ناپذیر را به جهان اسلام و مردم شریف لبنان و مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام میدارد که همواره ادامه دهنده راه نورانی شهدای مقاومت خواهد بود.

ما معتقدیم هیچ‌گاه هراس و خوف ما از جنگ، پایان‌بخش زنجیره رویدادها نیست، بلکه به طرف مقابل، جسارت و شجاعتِ تعدّی می‌بخشد و او را ترغیب می‌کند که بر حلقه‌های زنجیره پیشروی‌ اش بیفزاید. هراس ما از جنگ، طرف مقابل را از جنگ، منصرف نمی‌کند.

ما معتقدیم اگر امر ولی جامعه مبنی بر خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، تا امروز زمین نمی ماند، دشمن سفاک جرأت چنین اقدامی را پیدا نمی کرد، چرا که «به تعبیر قرآن کریم، عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدان‌های سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال دارد.»

ما اعلام میکنیم که از جنگ نمی‌هراسیم، ما هیچ‌گاه در برابر اسرائیل، پرچم سفید در دست نخواهیم گرفت و به چیزی کمتر از نابودی اسرائیل، رضایت نخواهیم داد.ما با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای برای یاری حزب الله همیشه قهرمان لبنان تا دست یافتن به پیروزی جهان اسلام و برافراشتن پرچم مقاومت اسلامی بر فراز بیت المقدس از پای نخواهیم نشست.

سید ابراهیم افتخاری
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha