یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
آمری براون

حوزه/ امری براون، وزیر امورخارجۀ ترینیداد و توباگو، طی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، با انتقاد از استاندارهای دوگانۀ کشورهای توسعه‌یافته و ادامۀ تأمین منابع برای اسرائیل جهت نقض قوانین بین‌الملل اظهار داشت: چگونه برخی از کشورها در قبال کشتار غیرنظامیان بی‌گناه ازجمله زنان، کودکان و کارکنان سازمان ملل در غزه و لبنان سکوت می‌کنند؟

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، به‌نقل از الجزیره، امری براون، وزیر امور خارجۀ ترینیداد و توباگو، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، نسبت به "استانداردهای دوگانۀ کشورهای توسعه‌یافته و ادامه تأمین منابع برای اسرائیل جهت نقض قوانیین بین‌الملل شدیداً انتقاد کرد.

وزیر امور خارجۀ ترینیداد و توباگو ضمن اظهار تأسف از جنایات صهیونیست‌ها، این سؤال را مطرح کرد که چگونه برخی از کشورها در قبال کشتار غیرنظامیان بی‌گناه ازجمله زنان، کودکان و کارکنان سازمان ملل در غزه و لبنان سکوت می‌کنند و تأکید کرد: حقوق بشر ابزاری نیست که هر وقت خواستید در قبال دشمنانتان استفاده کند و در قبال دوستانتان درباره‌اش دم نزنید.

وی در ادامه افزود: این جنایات به‌طور مخفیانه انجام نمی‌شود؛ تمام جهان در حال تماشا است و کشوهای جهانِ جنوب از این موضوع، مملو از هراس و انزجار هستند.

طبق تعریف کنفرانس تجارت و توسعۀ سازمان ملل، جهان جنوب به‌طور کلی شامل آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب، آسیا (به جز رژیم صهیسونیستی، ژاپن و کره جنوبی) و اقیانوسیه (به‌جز استرالیا و نیوزیلند) می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha