یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید مقاومت

حوزه/ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت با شهادت افراد متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز یک شنبه در جمع پاسداران و بسیجیان استان، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، و اینکه بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، افزود: تعابیری که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای شهید عزیز سید حسن نصرالله به کار بردند، بی نظیر است.

وی اظهار کرد: این شهید عزیز، بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، پرچمدار مقاومت در منطقه بوده و پاداش سال ها جهاد خود را با شهادت خود کسب کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: مسیر حرکت انقلاب و مقاومت، بی شک با شهادت افراد متوقف نمی‌شود، همان گونه که پیشتر هم این اتفاق رخ نداده و نهضت مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

شفائی تصریح کرد: پیش تر دیدید که با شهادت حاج قاسم، خللی در این مسیر مقدس بوجود نیامد و پس از شهادت ایشان، عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: بدون شک مسیر مقاومت با صلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، مهم ترین مسئله در این مسیر، تشخیص وضعیت و تکلیفی است که بر گردن ماست.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با بصیرت و آگاهی بدانیم تدبیر رهبری در این زمینه چیست و به تصمیمات فرماندهان نظام اعتماد کامل داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha