یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
کد خبر: 1188092
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
بیانیه

حوزه/ دانشگاه علوم اسلامی رضوی در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت علمدار بزرگ مقاومت شهید سید حسن نصرالله، ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک، مقاومت را اندیشه‌ای دانست که هرگز ترور نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت علمدار بزرگ مقاومت شهید سید حسن نصرالله، ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک خدمت امام زمان(عج) مقام معظم رهبری و حامیان و دوستداران وی، مقاومت را اندیشه ای دانست که هرگز ترور نمی.شود.

متن بیانیه از قرار زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا » (احزاب/۲۳)

دشمن خون خوار کودک کش صهیونیستی که هر لحظه با جنایتی جدید خوی حیوانی خود را به نمایش می گذارد این بار وحشیانه به مردم بی دفاع حامی مقاومت در لبنان و علمدار بزرگ حزب الله حمله کرده تا به خیال خام خود نوری که خدا بر افروخته است را خاموش کند.

سگ هار صهیونیستی با درنده خویی تمام رهبر فرزانه، شجاع و غیور مقاومت را همراه جمعی از فرماندهان و دلیران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان با سلاح آمریکایی به خاک و خون کشید و ما را در فراق ایشان اندوهگین و عزادار کرد.

این ضایعه اسفناک را محضرمبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، و عموم دوستداران جبهه مقاومت تسلیت گفته و با گرامی داشت یاد و خاطر مردان خدا، عهد می بندیم تا پای جان رهرو راه شهیدان بوده تا در مقابله با عدوالله همچون حزب الله مبارزی سرافراز باشیم.

خط ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم با ترور بزرگان وعزیزان ما از بین نمی رود چرا که یک تفکر غنی بر گرفته از اسلام ناب محمدی و سیره اهل بیت علیهم السلام است که با نثار خون خدا جاودانه شده و ثمره آن به وعده نصر الهی پیروزی بر دشمنان خدا خواهد بود.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha