یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شفقت

حوزه/استاندار لرستان گفت:امروز جهانیان می‌دانند جنایات آمریکا و متحدانش موجب خونخواری غیرنظامیان و کودکان در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز در تجمع مردمی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه اسرائیل و آمریکای جنایتکار روز به روز در نزد همه آزادگان دنیا منفورتر می شوند افزود:مردم آزاده و استکبار ستیز جهان می دانند عمر این رژیم های جعلی و پوشالی دوامی ندارد و به زودی نابود خواهند شد.

وی بیان داشت:مردم ولایت مدار ایران اسلامی از روز گذشته تاکنون انزجار پرشور خود را نسبت به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی اعلام کردند و نشان دادند تا پای جان گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)هستند.

استاندار لرستان اظهار داشت:این رژیم جعلی از ابتدای تشکیل با مردم با خشونت برخورد می‌کرد و باید همه فعالان دینی،فرهنگی ،اساتید و معلمان چهره واقعی این رژیم جعلی و منحوس را به نسل جوان معرفی کنند.

شفقت با بیان اینکه آمریکا حامی این رژیم جعلی است ، افزود : اکنون جهانیان می‌دانند جنایات آمریکا و متحدانش موجب خونخواری غیرنظامیان و کودکان در منطقه شده است.

وی در پایان گفت:با ترور ناجوانمردانه سرداران مقاومت اهداف جبهه تقویت شده و به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha