یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سید مقاومت، قهرمان عرب، مجاهد نستوه، فرمانده خط مقدم مقاومت، دبیر کل مدیر و بصیر حزب‌الله لبنان جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان‌الله علیه در ادامه شرارت‌ها و جنگ جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی کودک کش در غزه و لبنان به فیض شهادت نائل آمده و به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام و جبهه مقاومت با فقدان این عالم بزرگ و مجاهد بار دیگر متألم و داغدار شد. ولی سردمداران کفر و استکبار بدانند با شهادت فرماندهان محور مقاومت نخواهند توانست آثار و برکات و اقتدار آنان را از بین ببرند. قطعاً رزمندگان جبهه مقاومت و جهان اسلام همواره راه و مکتب آن سید عزیز سفرکرده را ادامه خواهند داد و ضربات و حملان سنگینی را بر پیکر رو به زوال رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.

اینجانب شهادت این مرد بزرگ و مجاهد فی سبیل الله را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته، رزمندگان محور مقاومت، علمای اسلام، خانواده مکرم آن بزرگوار و مردم شریف و متدین آذربایجان شرقی و خطه ارسباران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت دارم با حضرت سیدالشهداء و یارانش محشور بفرماید. ان‌شاءالله

جواد حاجی‌زاده

عضو خبرگان رهبری و امام‌جمعه شهرستان اهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha