یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، انتقام از رژیم صهیونیستی را مطالبه مردمی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن پیام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَٱلَّذِینَ جَٰهَدُواْ فِینَا لَنَهدِیَنَّهُمۡ سُبُلَنَاۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ لَمَعَ ٱلمُحسِنِینَ

شهادت پرافتخار و مظلومانه‌ سردار جبهه‌ مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، قلب هر مؤمن و آزاده‌ای را به درد آورد.

این ضایعه‌ بزرگ، بار دیگر چهره‌ پلید و خوی درنده‌ صهیونیسم را به جهانیان نشان داد و سیاست‌های حماقت‌آمیز و کوته‌نظرانه سران این رژیم غاصب را در کشتار مردمان بی‌گناه لبنان و منطقه به اثبات رساند.

تروریست‌های صهیونیست که از جنایت‌های خود علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه درس نگرفته‌اند، امروز نیز با جنونی مضاعف، همان سیاست‌های نابخردانه خود را در لبنان دنبال می‌کنند؛ اما جنایتکاران رژیم صهیونیستی بدانند که حقیرتر از آن هستند که بتوانند به ساختار مستحکم و پرصلابت حزب‌الله لبنان و نیروی مقاومت خدشه‌ای وارد کنند.

به یاری خداوند، نیروی مقاومت اسلامی، تحت هدایت رهبران غیرتمند خود و حمایت امت اسلامی، مصمم‌تر از همیشه به مبارزه ادامه خواهد داد.

هرچند شهادت سید حسن نصرالله، این بنده صالح خدا و رهبر شجاع، داغی سنگین بر دل ملت‌های مقاوم و آزادگان جهان گذاشت؛ اما این خون پاک به‌زودی همچون جویباری نورانی به حیات دوباره‌ای برای جبهه مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمان تبدیل خواهد شد.

حزب‌الله و مقاومت اسلامی، همان‌گونه که در سال‌های گذشته اسباب خفت صهیونیست‌ها را رقم زده‌اند، زین پس نیز با صلابت و ایمان، دشمن خبیث و اشغالگر را پشیمان و نابود خواهند کرد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر، این مصیبت جانکاه را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت‌های مسلمان و مجاهدان محور مقاومت تسلیت می‌گوید و بر حمایت مردم حق‌طلب ایران از حزب‌الله لبنان، به مثابه دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظالم که در زمره معروفات برجسته قرار دارد، تاکید می‌نماید.

همچنین این مجموعه، انتقام خون این شهید والامقام به شدیدترین شکل ممکن را یک مطالبه عمومی قلمداد می‌کند.

بی‌شک راه این شهید سرافراز مقاومت تا پیروزی نهایی بر رژیم غاصب و سرسپردگان آنان ادامه خواهد داشت. بر مبنای وعده صادق پروردگار، خون پاک شهیدان، از جمله شهید سید حسن نصرالله، چراغ راه آزادگان و مستضعفان جهان خواهد شد و پرچم مقاومت همچنان برافراشته خواهد ماند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha