چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر / / همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان همدان

حوزه /صابریون با اشاره به اینکه فعالیت‌های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه‌محور باشند، گفت: در غیاب برنامه‌ریزی دقیق، سردرگمی و بی‌نتیجه ماندن فعالیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، میثم صابریون دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، در همایش دبیران و رابطین دستگاه‌های حاکمیتی، با ابراز همدردی با حزب‌الله لبنان به دنبال شهادت سید حسن نصرالله، بر آمادگی کامل برای انتقام سخت از دشمنان تأکید کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم انتقام، از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این وعده خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر رهبری و اقدامات فرماندهان، دشمنان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

صابریون بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: افزایش سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین و مقاومت، مصداق بارز جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس به دلیل همراهی مردم به پیروزی رسیدیم، بر لزوم همراهی مردم با جبهه مقاومت تاکید کرد و یادآور شد: امروز باید با جهاد تبیین، جامعه را برای مقابله با دشمنان آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه‌محور باشند، خاطرنشان کرد: در غیاب برنامه‌ریزی دقیق، سردرگمی و بی‌نتیجه ماندن فعالیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، با بیان اینکه متاسفانه در جامعه به موضوع امر به معروف به اندازه کافی پرداخته نشده است، اظهار کرد: امروز باید در جامعه فرهنگ امر به معروف را به درستی تبیین کنیم.

وی از راه‌اندازی سامانه مطالبه‌گری سو توسط ستاد امر به معروف خبر داد و گفت: در استان تاکنون ۲۵۶ نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده و ۵۴ گزارش نیز به ستاد ارسال شده است.

صابریون با اشاره به نقش کلیدی دبیران شوراها در موفقیت ستاد، ابراز کرد: دبیران و رابطین زحمات این فریضتین را که وظیفه آن در دستگاه اجرایی مسئول سازی است، بر عهده دارند، به‌گونه‌ای که بدون تلاش دبیران شوراها، ستاد به اهداف خود نخواهد رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha